Terima kasih!

Hit Counter

Saturday, May 14, 2011

.cikgu, saya..



.Isnin nehh merupakan hari yang amat bermakna buat insan yang bernama guru. wahh,mcm aku pulakk terlebih excited nehh. bukan ape. kerane bimbang tidak dapat mencoret cerita mengenai cikgu pada esok hari ( sebab nk balik hostel) , aku decide nak citer malam nehh. cikgu . permulaan bagi segala macam bidang kat dunia nehh. sebab tue orng kata tugas guru nehh mulia. so, as student, we should hormat our teachers ! jangan nak exam baru nak buat baik (remind diri sendiri). HAHA. di kesempatan ini, saya, nak mengucapkan Selamat Hari Guru buat semua cikgu-cikgu saya. cikgu yang mengajar saya semasa di tadika,sekolah rendah dan sehinggalah ke sekolah menengah.tak lupa kepada kedua ibu bapa saya, yang juga merupakan warga pendidik. terima kasih yang tidak terhingga kepada cikgu kerana sudi mendidik dan melayan karenah saya.

Terima Kasih Cikgu !

pengajaran: hormatilahh guru anda !