Terima kasih!

Hit Counter

Wednesday, February 2, 2011

.shut

.tett, tett
.just ttibe wondering pulak, betul jugak ape orng cakap ekk. aku nehh, dimanjekan sangat. sangat kot ! hahaha. ingt lagi tyme aku g kursus photography, tidur dekat kem PLKN desaru. know wht? ayah ngn ibu datang lawat aku sehh. haahah. ayah mlm tue dtng IKBN bagi aku krim nyamuk. supaye tak kene gigit dengan nyamuk. bekalkan seluar tidur, seluar panjang laa. hahaha. manje ke gitu? hahaha. entah laa. first first, aku rase mmg TAK nak giler masuk PLKN. tapi bile budak budak neyy cerita y macam macam pasal dunia dekat luar tue, aku jd takut pulak. so, sekarang nehh, aku tak kesah kalau aku dapat PLKN. aku redha jea laa wehh ! aku ank jati Malaysia ! muahahaha. dengar dengar macam seronok laa jugak dekat situ. hmm, entah laa. just wait and see laa. tapi kalau dapat pun, nak laa yang same tmpt dengan orng yang aku kenal. sbb, korang sendiri tahu kan? aku nehh jenis orng yang mcm mane? hmmm. nk try laa ubah sikap aku nehh. nak try jd lebih berani ! muahahaha. kalau aku dpt masuk, aku boleh ade prwatakan yang baru. yang lebih berani dri aku sekarang. soo, by now, aku think positive jea laa pasal PLKN ue ekk. muahahaha. ape ape pun, SPM is more important ;)