Terima kasih!

Hit Counter

Sunday, December 5, 2010

yess, i DO !

if you ask me now, "did you miss me?"
yess, I do !
miss you a lot !

sekarang aku baru sedar wehh ! tapi kau jahat doe !
heyy, tk yah nak sorok dari aku laa :D
i know u already dapat ur awek ,dude!!
congrates laa wehh !
tak sangke laa kau neyh !

i'm the most happy person on earth bile aku dapat tahu.
tapi ! satu jerk aku geram dengan kau ! sbb ko tak cakap dengan aku !
hahahaha ! sengal laa ko !
ngook !
wehh tapi aku tak tipu laa , aku rindu dengan kau doe !
rindu nk chat nk text ngn ko !
kau daa la suke menyemak ,! tapi bile ade awek trus diam ea?
jangan ar mcm ue !
nnti awek ko lari, serve ur right !
hahahahaha :D



other storyy,

hahaha ! hari neyh pergi memancing ! okeyy ! first2 mmg semangat ! tapi at the end? da sejam lebih aku tunggu , then fed-up ! daripda tnggu ikan yang tak nk makan umpan aku ue, better aku tengok tv ! kan kan? hahahah !

one more thing !

esook. ! 1 muharam ! selamat tahun baru kepada seluruh umat ISLAM sedunia ! semoga tahun baru neyh menjadi lebih bermakna okeyy! ubah laa bnde yang patut di ubah !

cutyy countdown : hari ke 24

studyy mood: daa nk smpi da!