Terima kasih!

Hit Counter

Thursday, December 2, 2010

soryy: I CHOOSE BLACK !

dear diaryy :D

pagi-pagi bukak mate ayah ajak pergi kote (lagi !) hahahah ! well,hari neyh hari jumaat, soo ade pasar borong. untuk pngetahuan semua, tmpt ue da jadi tmpt fave ibu aku daa. hahahaha ! cuci mate mmg seronok. jalan-jalan tak tahu nak beli ape. last-last, penat pusing 1 pasar ue beli tudung aku ngn seluar adik aku jerk (berbaloi tak?) hahahaha. ibu cakap die tak tahu nak beli ape.kuang kuang kuang.


kelakar kan?

then, jalan-jalan pulak pg bank. aku tngu je dalam kereta, malas nk turun meyh ! abes ue, ibu ajak shopping bli baju ngn kasut sebab ibu tengok selipar aku da daif nooh da. hahahaha ! tinggal mase jerk nak putus. abes beli sliper, ayah suruh pilih baju pulak. t-shirt.


ayah: dahh, pergi pilih baju sana
aku:okeyy ! ^_^
beberape minit kemudian.

aku: ayah, neyh angah amek 2
ayah: kenape warne same jerk? hitam?
aku: ......... soryy tak de colour y menarik.please !
ayah: okey laa .




hahahaha! time pilih sliper lagi laa. ibu suruh amek y fancy2. ooo no ! bukan selera saye ! hahaha ! bukan nk bajet boyish atau gothic ke ape. daa mmg my fave colour :HITAM. nk wat cm mane ek? kasut pulak, adooi lemah laa nk pakai y bunyi-bunyi . hehehehe :))) sorry ! even Demi Lovato pun suke colour hitam weyh ! hahahah ! bukan nk tiru artis kegemaran. tapi nk cakap mcm mne ek? bukan laa aku cakap aku obsess sngt ngn hitam. tapi major baju aku sume hitam except baju kurung dgn baju y aku 'dipakse' tukar colour . hahahaha ! ape-ape pon! I heart BLACK :D


cutyy countdown: hari ke 21

study mood: ...........