Terima kasih!

Hit Counter

Wednesday, December 8, 2010

putera katak


katak.huh* yucks ! hahaha. bukan nak benci ciptaanNYA. tapi, everyone ade kan bnde y die tak minat? so, aku tak suke katak. sangat2 ! kalau suruh pilih katak ngn harimau, aku pilih harimau ! (tapi yang jinak laa). hahahaha. entry katak neyh bukan ape, sbb sekarang kan tengah maket cerita pasal Puter Katak ! hahahaha. i've watch that drama. okeyy laa ! ape pon, nora danish tetap laa comel :) waaait ! tetibe teringat memory bedah katak aku ek.
hahahaha ! bile dapat tahu yang nak ade bedah katak, aku swear tk nk masuk kelas bio !
katak !

katak ! kenapa kau yng kena bedah ek? kenapa bukan binatang lain! hahaha ! lepas ue, nasib yang amat malang laa buat aku neyh, sbb time cikgu bagi partner bedah ue aku tak masuk kelas and lastly dapat dengan Syuhada Zayadi ! aww ! die daa la takot katak jugak ! hahaaha ! tapi nasib baik Luqman sudi nak tukar. then aku partner dgn Amer ! hahaha. die pon act takot jugak, tapi sebab ketakutan aku lagi melampau, die gagah kan jugak diri untk membedah 'pesakit' nye itu berseorangan sambil ditemani aku kat sebelah yang hanye tahu melihat dan menjerit ! hahaha ! katak katak ! selain katak, saya jugak kurang (kurang jerk) meminati kucing. hahaha ! bukan ape, takut dengan kucing sebenarnye ! hahahaha ! tak tahu la sejak bile. pada hal time kecik-kecik dulu , kucing laa teddy bear aku. hahaha ! sengal !

okey, nak sambung tengok citer Ka*ak !

>.<