Terima kasih!

Hit Counter

Tuesday, December 7, 2010

ikan dan ikan


dearr diary.
wake up jek this morning, sume orang daa tnggalkan aku ! argh ! well, sume tngh demam pancing ikan ! hahaha ! act, aku tk kesah sngt kena tinggal sebab aku lagi suke duduk rumah serta memberatkan punggung neyh dari aku duduk berjam2 tnggu ikan yang sombong tk nk makan umpan aku ue ! Fuhh* well mr and mrs ikan, FYI ade aku kesah? hidup laa dgn aman di parit mu itu ! wink wink ! hah? ikan? ikan,ikan !

pergi laa sombong sane ikan oii! jdi laa mcm sorang kawan aku neyh.
tk nk ngaku sombong, tpi dye y sombong ngn aku!
hahahaha ^^.


well, my campaign to forget facebookING ; not success ! argh ! hard to say goodbye laa FB ! smpi mimpi2 aku kat kau ! 2 hari jer aku daa kalah !huh*


other,
tadi pg lawat form5 kt dewan makan. but act, aku pergi teman ayah pulangkan handphone rampasan *pengajaran;no phone at school !
then, ttibe teringt, nxt year it's my turn wehh !

so rase nk post gambr2 pakai uniform sekolah kali neyh sebab....




sebab lepas neyh saya bukan student sekolah lagi !
keliru; adakah ia sesuatu y menyeronokan?
huh*?


cutyy countdown: hari ke 25
study mood: esok !