Terima kasih!

Hit Counter

Sunday, December 26, 2010

hidup nehh

memang susah kan?
.susah sangat
.lupe kan orng y kite rase penting dlm hidup kite?
.sakit hati
.memang, sangat

...

tapi kene berusaha jugak !
.tak laa hidup dlm angan angan
.penat =="
.tak tahu kenapa sekarang aku sngt risau kan masa depan aku
.mean aku BUKAN pasal teman hidup oke !
.pasal kerje !
.ape aku nk jadi ek nnti?
.kalau aku asyik hidup dalam dunia y aku reka sendiri
.bile aku nak matang?
.hmm, ayah ngn ibu suruh jadi lawyer . intresting ! mcm berminat. tapi aku tak tahu laa boleh bawak ke tak ek? mesti best kalau dapat keje yang bestbest !
.aww !

.suda ! berhenti merepek !
.ape yang penting sekarang , BELAJAR !
.that THE most important thing beb !
.tak yah laa sesak kan fikir an ue dengan masalah percintaan
.tak bawak ke mane wehh
.better kite melangkah ke depan !
.jadi orng yng berwawasan !
.ape? aku skema?
.well ! That's me ! tak kesah laa orng nk kte ape !
.mmg aku NERD !
.kalau boleh nk pakai crmin mate dan tampal prkataan NERD kt dahi ney !
.proud to be !
.and so what?
.hahahaha, i'm PROUD to be me
.kalau aku jmpe orng y sesuai pun
. harap sngt die jd y pertama dan terakhir :D
.sbb aku klu suda syng orng, aku syng sangat sangat
.but, right now ! my life is focus on my study
.need strength ! bukan senang nk tempuh godaan duniawi nehh
.macam skrng neh ! suppose to study hunn !
.tak pe, neh sesi luahan perasaan aku !

.thanks sbb bace yea :)
kat sini jea laah tempat aku nk membebel dan bangkitkan semangat aku balik !
thnks again blog sbb bgi aku tulis !
.syng lebey laa !