Terima kasih!

Hit Counter

Tuesday, December 7, 2010

fakta !


hoi hoi !
hehehehe. sbnarnye nk post entry yang sedih cket hari neyh. tapi bile dengar lagu Hujan;Muda, aku tetiba rase, kenapa aku nak sedih sebab bnde hodob ea? entah-entah dieorng tak fikir pon feeling aku. hahaha ! hell yeah !
nak share something neyh ; well, I baru bace 1 fakta yang menarik dan rasenye perlu dikongsi dengan semua orang . betul ! fakta neyh memang menarik. okey menurut fakta tu, seorang perempuan akan sentiasa risau tentang masa depan mereka sehingga laa mereka mempunyai seorang suami manakala seorang lelaki tidak risau tentang masa depan mereka sehingga laah mereka mempunyai isteri dan anak. well, bile aku fikir balik, logik jugak kan? ah? korang sendri daa alami kan? mesti korang rase fakta neyh betul ek? hehehe. normal laa perempuan. XD

hye, to the 'pretending' friend ue. terima kasih wehh bnyk-bnyk dekat KAU. sbb kau sedarkan aku, sbnrnye hidup aku neyh masih bahagia dengan orang-orang disamping aku. aku akan lebih menghargai kawan-kawan aku. terima kasih !