Terima kasih!

Hit Counter

Thursday, December 9, 2010

.tidur ku


dear diaryy,
hari neyh sudaa hari jumaat wehh ! lagi 23 hari lagi aku akan menghadap buku 24 jam. well, kesedaran untuk belajar itu sudaa timbul, tapi masih awal lagi neyh. hahahaha. hmm. aku berjaya buktikan yang aku tak perlukan kau lagi sekarang. well, tadi pon kau yang mulakan. hahaha. ape-ape pon aku takkan lupe yang kau tue kawan aku okey ! hahaha. sbb aku tak jahat, tapi kau. sekarang neyh aku sudaa malas nak fikir bende remeh temeh macam gini lagi. aku yakin, satu hari nnti 'die' akan datang juga. cepat atau lambat belakang kira. aku just nak belajar dan menjadi orang yang terbaik jerk sekarang neyh ! nak dapat keje yang baik dn bagus,rumah y best , nak jadi anak yang solehah, nak senang kan ayah dan ibu aku. nak hidup aman dn bahgia. hahahaha. okeyy? ney kira macam azam tahun baru laa. muahahaha.

other storyy,
smlm aku ade bace laa aku punye gaya tidur dan makna yang tersirat. well, here the result. ! aku neyh seorang yang suka tidur dengan selubung seluruh badan dengan selimut sbb aku rase selamat sangat kalau aku pakai selimut. soo bile bace keterangan nye. hmmm. buku tue cakap:

"kamu seorang berpenampilan di hadapan orang ramai, namun hakikatnya jauh di dalam diri kamu, kamu adalah individu yang lemah dan pemalu. kamu terlalu meyimpan rasa dan sekiranya kamu berdepan dengan satu masalah, kamu lebih gemar menyimpannya secara bersendirian tanpa meminta bantuan orang lain. tidak hairanlah kenapa kamu sering meracau semasa tidur. kamu juga seorang yang berahsia dan tidak suka berbicara. kamu seolah-olah berada dalam dunia kamu sendiri. dari segi percintaan, walaupun kamu seolah-olah tidak tahu apa-apa, kamu sebenarnya seorang yang berjiwa lembut dan romantik. memang silap laa siapa yang menuduh kamu tidak pandai bercinta kerana kamu seorang pencinta yang setia"

hahahaha ! well, bukan nak cakap ape laa. tapi hampir 80/100 ape yang ditulis tue ade pada aku. KECUALI meracau dalam tido ! hahaha. well, sape yang kenal aku, mmg tahu perangai aku laa ! XD aku mmg tak suke kongsi perasaan dengan orang, better simpan sorang2. kan kan? then, saya single dan ready to mingle sampai laa jumpe dgn orang yang betul betul... betul laa ! hahahaha :) kalau nak tahu rhsia tidur korang, boleh laa beli majalah REMAJA. keluaran Disember dan bukak muka surat 087 .


yeahh !

Malam neyh having a dinner with my family to celebrate my little brother Belated birthday. well, Hapyy Birthday boy ! hahaha. having so so much fun watching fireflies ! hahaha. family :)


bufday boy ! not the orange one, the green one :)




cutyy countdown; hari ke 28
study mood; ESOK!