Terima kasih!

Hit Counter

Wednesday, December 1, 2010

bebel





dear diary,

hari nie aku nk merepek jap. boleh? mesti laa ! nie 'diary' aku :D (okey, da start merepek). ehm.ehem. sound check? nk jerit kuat-kuat neyh ! SAYA RINDU SEKOLAH! opps! salah. SAYA RINDU KAWAN SAYA ! :)) adooi ! tpi dairy, aku tak siap homework lagi! aku tk nk naik sekolah ! faham tak? kat sekolah nnti ade macam-macam masalah! ehh. tk jugak! tahun depan da fiver ! waa! mcm cepat je mse berlalu ek? adooi ! wa tak nk SPM laa! benci btol ! study? adoi lemah btol laa.

fuhh* lega :D

kat rumah hari neyh kemas baju-baju yang nak dibuang ! muahahaha ! sume dak kecik-kecik! tk kn nk pakai kot? adooi ! sengall :)

ape-ape pon, muke surat diaryy aku hari neyh aku nk conteng bnyk2 y aku rndu kt besties aku !

perkara-perkara y dirindu:
nasi goreng cafe: makan bekali-kali pon tak kan muak !
SLC:perangai korang! gaduh2 ! yea!
budak kelas aku: homework meyh!
surau: tmpt 'brbincang' & beribadat
gazebo: tmpt lepak, dan memerhatikan orng
hutan: laluan berlumpur untk ke surau
dorm kwn2 aku : tmpt bertandang :D

perkara y TAK dirindu:
buku teks
kelas
lab (kecuali lab comp.)
homework,schoolwork
dan bnde2 y berkaitan STUDY hahahaha:D

keseronokan bercuti:
bersama keluarga tersayang!
jumpe kawan2 yng da lame tak jumpe !! !
tido setiap hari !
makan sedaap!
tak ingt buku !
tengok tv!
bangun lambat !
:D

cutyy countdown : hari ke 20

study mood: esok ar cter