Terima kasih!

Hit Counter

Thursday, November 4, 2010

storyy♥

heyy.
hari neyh balik bermalam . for the first time aku nak cakap yang sekolah sangat-sangat membosankan bile tak belajar ! muahaha .lepak2 memang best, tapi boring ! hahaha. nk ucap thnks a lot to myy lovely teacher: miss adiba for the handout. apprct it soo much teacher. thnks also to my buddy Hajar,Melinda,Azah dan Nadira yerk. tolong bntu c'upkn handout ue. LOL !
nak dengar citer sedey? aku rinduu sngt2 ngn BFFL ! ilysm laa ! korang sllu tngglkan kteorng ek? kejam sngguh !

aku suka dia sngt2.
setiap masa aku teringt kat dia.
orng kutuk aku sllu ckp pasal dia.
tapi dia laa sgalenya.
mungkin dia tak pernah cakap dengan aku.
tapi aku thu dia sayang aku.
dia sllu cakap.
sekarang dia dalam ksusahan.
aku tak thu mcm mne nk bntu.
hanya mampu tngook dari jauh.
jauh,jauh,jauh !
ohh.
Demi Lovato :P