Terima kasih!

Hit Counter

Tuesday, November 16, 2010

Raya


waa. rase macam nak berguling2 jerk atas katil neyh! tak nak bangun laaa! muahahaha. okeyy, hari neyh Hari Raya Aidiladha ! (sbb ue kene bangun awal) muahahaha! menu kite hari neyh? spaghetti ! hahaha. iye la sebab malam tadi da puas makan udang,ayam,lembu,kambing dan lain2. malam tadi kilat kuat sangat! patut laa aku ade insting nak tido awal. pukul 12.55 kilat kuat gler sampai bekalan elektrik terputus. then hidup balik. pastu mati balik . muahahaha. sengall kan? aku da mengigil ketakutan da . gelap! aku tak suke gelap ! muahaha. da mcm cerita hantuu da. tapi nasib baik ayah datang. ajak tido ramai2 kat bilik ibu. muahahaha. klu tidak ade aku menangis !

neyh gambar dengan teacher deeba !

hari neyh nak lawat akak aku sekali! muahaha. kesian die demam. tu laa rindu kat aku tak nak ngaku. tepon rumah, suare da serak2 dah. hahahaha. kesian. tapi tak pe! demi 9A+ , die kena laa berkorban sket, mcm tema raya kite hari neyh. BERKORBAN. muahahaha.
go along! go along !
hahaha. cakap orng! next year aku pulak yang SPM.
cuti countdown : Hari ke-5

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA!