Terima kasih!

Hit Counter

Tuesday, November 23, 2010

princess protection program

sweet old memoryy of an amazing friendship !

memoryy

halo!

semalam kawan baik aku amira farhana aka Jona message aku cakap suruh doakan dia dapat keje kat kilang belon. hahahaha ! berbaloi siot 1 hari 35 rnggit. sekarang bukan senang nak dapat kerje meyh! tapi, pagi neyh die boleh pulak message aku suruh tengok TV3 sebab ade cerita kegemaran aku yang dilakonkan oleh artis favourite aku! Demi Lovato & Selena Gomez ! argh ! tidak! cerita tu buat aku menagis tak henti! sedih sangat-sangat ! boleh tak korang bayangkan yang dieorng ue dah berkawan sejak umur 7 tahun dan kemudian friendship dieorng yang selama 11 tahun tue stop macam ue jerk! sekarang neyh umur dieorng 18 tahun. masa shoot cerita ue dieorang masih kawan. sedih kan? sedih sangat laaa ! 11 tahun meyh! punca dieorng sudah tak kawan ue aku tak tahu laa. tapi yang penting da tak berkawan laa. sedih sangat doe ! air mata aku tak berhenti mencurah-curah neyh! ney sume realiti tau! bukan berlakon. and sekarang Demi Lovato masuk pusat pakar emosi sebab masalah tertentu and it seem like Selena Gomez tak care lagi pon passal die ! ( tapi aku tak thu laa klu die jmpe senyap2).memang sedih laa cerita neyh meyh! sedih sedih sedih sedih sedih sedih ! SEDIH!

cutyy countdown: hari ke 12
study mood : dalam kesedihan terlampau