Terima kasih!

Hit Counter

Friday, November 26, 2010

old memory


pon.pon!
yeaa ! hari nyh mate macam nak sakit ! yea ! sakit ue penghapus dose ( mudah-mudahan) !

okeyy !hari neyh mari kita jalan-jalan ! hahahaha. kiteorng pergi kote tinggi. makan-makan sampai perut sudah jadi kembung laa ! tapi balik tadi mcm ade frust cket laa ! aku benci dengan diri sendiri ! tu laa! mengade2, mintak tolong cket pon tak boleh nak bantu ! memang tak masuk akal betul laa aku neyh meyh ! da laa malas nak ingat ! esok kena mintak maaf ! KENA ! afrina sengal !huh~


stoop !
kat FB arey neyh aku upload gambar2 aku tyme darjah 6. hakhakhak. ramai gak laa y comment2. haahah. sume tak leyh terima kenyataan muke masing-masing. lalalalala ! nak tengok? bukak laa FB aku meyh ! tak larat nk upload bnyk2 kat sni! hahahahaha !

cutyy countdown: hari ke 14

studyy mood: sakit mate!