Terima kasih!

Hit Counter

Sunday, November 14, 2010

♥melukisCAHAYA

okeeeyy.
hari ney mmg penat sangat. muahaha2. sepanjang cuti akhir tahun neyh aku akan penuhi blog aku dengan aktiviti2 yang aku lakukan sepanjang cuti neyh. mungkin cuti aku kali ini tak seseronok korang sebab akk aku exam. but i'll make sure cuti neyh mnjdi lbyh seronok! hahaha. banyak la! next year da fiver (krik2)! tak sangke sangt2! da akhir tahun tenukk!
aku baru balik dari krusus photograhpy y diadakan di IKBN bndr pnwr :) seronok sngt2! dpt pnglmn laa cket jd photographer . hehehhe. first2 ue mmg boring! tapi last2 sangat seronok! da la makan sedap2, percuma pula ue! muahaha. ! best giler laa.
nk declare a lots of thnk u untuk sume tenaga pengajar yang sudi mgjar saye spnjg kelas diadakan. menghadap kesengalan saye y susah nk paham2. muahahah!!

Photograhpy: MelukisCahaya :)