Terima kasih!

Hit Counter

Tuesday, November 30, 2010

re-uni-on!

hye !
hahahaha ! hari neyh hyper cket cos aku berjaya buat video yang slame neyh aku 'berangan' nk buat! hahahaha. mmg buruk ! untuk prmulaan jerk laa ! nk tengok? pergi laa FB aku ue. hahahaha. arey neyh hve a gempak chat kt FB ngn dak2 sekolah rendah aku. hahaha
bingit betul ! nk buat reunion pun kecah . well, aku thu sume rndu kt aku neyh! hahahaha!
okey!
and mngikut perancangan budak2 neyh, buat kt rumah aku kali neyh. tak kesah. waitt ! tapi mte aku ngh sakit ! cm ne neyh ! oooo nooo ! hahahaha.
well, ape pon jadi, aku harap kali neyh berjaya okey ! dieorng ajak aku turun CS. muahahaha ! boleh laa pulak? hmm. entah laa! spe knl aku? korang faham laa sndri. tak pe! kt sini ade jaison ! hahahaha!

like I say : there is NO such OLD friends, !

they always be FRIENDS of mine .

ALWAYS :)

zaman2 kodi !


cutyy countdown: hari ke 18

study mood : ESOK !