Terima kasih!

Hit Counter

Saturday, November 6, 2010

FBtwitter♥

twitter.com
okeyy. memang laa dekat malaysia neyh trend FB kan? hahaha. tapi lawak sangat. sebab hari tue masa budak bogor datang sekolah aku, adelah salah seorng daripada dieorng cakap. "FB? waa, disana sudah tiba zaman." hahaha. kire sana lagi trend laa. ape dye? TWITTER. aku ade satu akaun twitter, aktif ue mmg la aktif, tapi sume aku cerita pasal myy honeyy bunny disneyy star :) iye laa nak citer pasal aku mcm mne? teman2 tak de akaun twitter! huh~ twittering akan menjadi seronok kalau kite ad banyyak follower! dan yang paling penting untuk selalu update, mesti gne phone blackberry! waa. lobang laa poket aku kalau gtu! hahahah. ape2 pon jgn risau, nanti 'virus' twitter pula akan datang dekat student sakti. nanti. suatu hari nanti.! hahaha. aku buat twitter pon sebab nk follow artist2 disneyy :) *tapi ramai da padam! miley , demi! huh~ sengall!
facebook.com