Terima kasih!

Hit Counter

Saturday, November 20, 2010

a day with lot of emotion !


hari neyh banyak sangat pergolakan emosi.keluar untuk shopping dan melihat satu pergaduhan yang berlaku di depan mata kepala aku sendri, membuatkan aku bersyukur kerana duduk di kawasan yang aman dan damai. bandar penawar. insyaALLAH :))
(chewwa! ayat tak bleh blah!)
arghhh! segala yang aku alami tadi dekat pusat membeli belah ue sangat2 memberi kesan .
selama ini aku ada dalam dunia aku sendiri.
aku belum lihat keadaan luar .
aku seperti anak burung yang baru belajar untuk melihat dunia!
dunia yang bermacam ragam .
yupp . sebab tu aku takut untuk membesar ! kalauu boleh aku nak sepanjang masa berada di samping keluarga . aku rasa selamat. (mcm mne neyh? this year daa form 4!)

okeyyy tukar toopik!
adek saya dapat phone baru ! phone idaman saya ! hahaha. tak pe laa. mungkin itu rezeki die. saya tak kesah!


once again hari neyh lawat kakak aku yang sedang berada dalam persediaan untuk SPM! Selamat maju jaya okeyyy! jawab exam btol2 !

countdown cuty: hari ke 8