Terima kasih!

Hit Counter

Sunday, November 21, 2010

besties and tired dayy ever !

tetibe pulak terindu SLC laa ! hahaha ! baru berapa hari cuti .hurmm, dieorng daa mcm a part of my life laa. hah, next year 5 orang satu kelas! 3 orang kelas elit, 2 orang kelas sebelah. hahaha! memang haruk laa kelas nanti weyh! kenapa SLC? mule-mule budak lelaki cakap yang kiteorng gelar geng kiteorng SLC. bile mase ek? setahu aku tak pernah nak bagi nama untuk BFFs neyh. tapi last-last bende ue da melekat kat kiteorng. hahahah ! ape-ape jerk SLC! mungkin tema friendship akak aku dengan kawan-kawan die : PELANGI. tapi kiteorng! CANDY! Sweet Love Candy. gule2 memang sedap dipandang, macam-macam warna, manis pulak ue kalau dimakan! lagipun antara kiteorng memang ade macam2 perangai. kadang2 ade jugak gule2 yang pahit! mcm gule2 sakit tekak! uyy! itu laa adat dalam berkawan. tak sume bende ue manis, tapi bende tu jadi pengajaran :)

SLC (gmbr aku tak der ==")


moving on to the next storyy!


fuhhh* hari neyh penat meyh mengemas rumah! pindahkan bilik bacaan dengan bilik adik lelaki aku! hahahaha ! da kene tidur bilik sendiri ! padan muke ! adik aku nak bilik aku ngn akak2 aku . TAK BOLEH! walaumcm mne pon bilik kiteorng ue, aku tetap sayang okeyy bilik ue! kemas2 terjumpe cerita tentang Lady D :) siape? Princess Diana laa . menarik jugak kisah hidup die ek? okey nak habis kan baca neyh ! off :)


cutyy countdown : hari ke 10


study mood : belum lagi !