Terima kasih!

Hit Counter

Thursday, November 18, 2010

achoo!

achooo ! argh . nak demam neyh . tekak semakin sakit, hingus meleleh-leleh ! tak tahan laa.
aku ade cerita lawak neyh. pasal mekanik. tapi nanti jerk laa aku cerita .okeyy !
hari neyh aku makan banyak sangat laa ! roti canai jerk sampai 3 keping :)
hehehehe .( kt asrama roti canai boleh baling ke dinding dan berpatah balik )
muahahahaha !


hari neyh last sekolah bagi pelajar2 sekolah rendah termasuk adik aku yang sangat suka ponteng sekolah ! muahahah (bukan aku yang ajar !)
petang neyh nak pergi jalan2. tapi sakit neyh !
huh~


aku da dapat kekuatan ! aku bukan afrina yang lemah. memang ! kadang2 ue, benda yang kite suka yang kita minat akan menjadi bende yang kite benci ! paling benci !
and thanks for you ! terima kasih sbb layan aku macam neyh. maybe ko tak tahu tu salah kau. tak pe, biar aku jerk yang pendam. aku tak kesah. sbb aku memang suke pendam perasaan. iye laa drpd aku sakit kan hati orng,baik aku yang sakit hati .kan kan?
once again ! thanks YOU !
cuty countdown : hari ke 7