Terima kasih!

Hit Counter

Friday, April 23, 2010

SLAD!

Well.. malam tadi kiteorng sagacious94 conduct malam SLAD! mmg seronok la... hmm. seronok sangat tengok budak2 ney beriye2 buat majlis tue gempak!! result nye? mmg gempak la mlm tue...pengacara majlis naufal.. boley la... hahahaha...

silat mlm tu pun okey gak.. odeng,syapot,amzar,zyra,ea ngn dayah... mantap la.. tapi slek,lagu abes pun maseh silat lagi..huhuhuhu... malam tu pengetua yang datang.. ayah pun ada jugak.. aku nampak OB mlm tu.. duduk kat bahagian lelaki la... lalalala... sewonok... kawan2 aku sume marah aq admire kat OB.. ala, sebenarnya aku admire tu main2 je.. aku just suke rambut OB jerk.. tapi dye da potong rambut!!!!!!!!!!!11 jadi tak cun...

seronok bile form sendiri y conduct(tapi aku tak bantu ape2) hahahaha...nak sruh aku pidato kat dpn pon aku tak nak.. sory la, bukan ape, aku ney sejak naik uupper form, daye ingatan da kuwang cdkit.. heheheheheh... jadi dayah ganti aku.. cian dayah, mlm tu dye da la silat...jahat aku..petang ney nak balik kampong! sewonok dapat jmpe sedara mara.. nye aku balek!! hahahaha... k la.. wait for the next entry!! X0X0